×

Πως βοηθάει την επιχείρησή μου το Google Adwords?

03 Νοέ

Ο κόσμος του μάρκετινγκ έχει αλλάξει δραματικά τα τελευταία χρόνια και το Google AdWords είναι μία από τις πλατφόρμες που δημιουργούν αυτή την αλλαγή. Είναι μια από τις πιο αποτελεσματικές μεθόδους πληρωμής διαδικτυακής διαφήμισης που είναι διαθέσιμες. Αυτό το διαφημιστικό σύστημα χρησιμοποιείται από χιλιάδες μικρές, μεσαίες και μεγάλες επιχειρήσεις. Όλοι αυτοί οι οργανισμοί έχουν ένα κοινό πράγμα. Θέλουν να αξιοποιήσουν τον τεράστιο αριθμό ατόμων που αναζητούν πληροφορίες, προϊόντα και υπηρεσίες στο διαδίκτυο. Όταν χρησιμοποιείται σωστά, το Google AdWords έχει τη δυνατότητα να στείλει μεγάλο αριθμό ατόμων σε εσάς που θέλουν ακριβώς αυτό που έχετε να προσφέρετε. Εάν δεν χρησιμοποιείτε αυτήν τη στιγμή το Google AdWords ή δεν το χρησιμοποιείτε στο μέγιστο δυνατό, θα πρέπει να επανεξετάσετε σοβαρά αυτή τη στάση. Αυτοί είναι οι κύριοι λόγοι για τους οποίους πρέπει να χρησιμοποιείτε το Google AdWords.

1. Το Google AdWords αυξάνει τους πελάτες.  Το Google Analytics είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία. Εάν οι καμπάνιες σας έχουν ρυθμιστεί σωστά, έχει τη δυνατότητα να στέλνει εξαιρετικά στοχοθετημένους οδηγούς στον ιστότοπό σας, στον ιστότοπό του ηλεκτρονικού εμπορίου, στη φόρμα συμμετοχής ή σε άλλη ιδιοκτησία στο διαδίκτυο. Το Google AdWords σάς επιτρέπει να εστιάζετε σε άτομα που αναζητούν αυτό που πρέπει να προσφέρετε. Θα μπορούσε να περιλαμβάνει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της επιχείρησής σας. Αυτό σημαίνει ότι μπορείτε να βελτιώσετε συνεχώς τις αναζητήσεις σας έτσι ώστε όλοι όσοι θέλουν να αγοράσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας αποστέλλονται στον ιστοτόπό σας μέσω αυτής της πλατφόρμας.

2.  Όποιος χρησιμοποιεί το Google AdWords τακτικά θα σας πει αμέσως ότι είναι μια εξαιρετικά ευέλικτη πλατφόρμα μάρκετινγκ. Είναι κατάλληλο για όλα τα είδη και τα μεγέθη επιχειρήσεων. Μπορείτε να ενεργοποιήσετε και να απενεργοποιήσετε κυριολεκτικά την κίνηση στο Internet χρησιμοποιώντας αυτό το σύστημα. Αυτή η πλατφόρμα είναι επίσης συμβατή με ένα ευρύ φάσμα άλλων πλατφορμών μάρκετινγκ και συστημάτων λογισμικού. Για παράδειγμα, μπορείτε να κάνετε λήψη δεδομένων καμπάνιας και να τα αναλύσετε χρησιμοποιώντας υπολογιστικά φύλλα του Excel. Οι καμπάνιες μπορούν εύκολα να προσαρμοστούν ώστε να επικεντρωθούν σε συγκεκριμένους χρήστες στο διαδίκτυο. Μπορείτε να στοχεύσετε άτομα σε διαφορετικές τοποθεσίες, άτομα που χρησιμοποιούν διαφορετικές συσκευές και άτομα σε διαφορετικούς ιστότοπους που ανήκουν στην Google, όπως η μηχανή αναζήτησης Google, το YouTube και άλλοι ιστότοποι περιεχομένου στους οποίους εμφανίζονται διαφημίσεις Google. Οι προϋπολογισμοί μπορούν επίσης να καθοριστούν ανάλογα με το ποσό που είστε διατεθειμένοι να ξοδέψετε σε αυτόν τον τύπο διαφήμισης. Ένα παραδείγμα  είναι ο καθορισμός ημερήσιων προϋπολογισμών και περιορισμών στο ποσό που είστε διατεθειμένοι να δαπανήσετε για κλικ για συγκεκριμένες λέξεις-κλειδιά.

3. Οι επιχειρήσεις αποκομίζουν υψηλή απόδοση των επενδύσεων Σε αντίθεση με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ, πληρώνετε μόνο για τις διαφημίσεις που κάνουν κλικ στους χρήστες. Αφού βελτιστοποιήσετε τις καμπάνιες του Google AdWords, μπορείτε να έχετε υψηλή απόδοση επένδυσης, κάτι που ίσως δεν είναι δυνατό να επιτευχθεί με άλλες στρατηγικές μάρκετινγκ. Ωστόσο, αυτό απαιτεί χρόνο και πρέπει να μάθετε πια προσέγγιση ταιριάζει σε εσάς και την επιχείρησή σας. Για να έχετε μια πιο ξεκάθαρη εικόνα του τι θα σας δώσει τα καλύτερα αποτελέσματα, θα πρέπει να ελέγχετε και να παρακολουθείτε συνεχώς τις καμπάνιες σας. Το Google AdWords είναι ιδανικό για αυτό γιατί είναι τόσο διαφανές και οι πληροφορίες που χρειάζεστε είναι άμεσα διαθέσιμες. Όταν βρείτε περιοχές της καμπάνιας σας που δίνουν καλή απόδοση στις επενδύσεις, θα πρέπει να εστιάσετε τις προσπάθειές σας και τον προϋπολογισμό σας σε αυτούς τους τομείς. Εάν μια καμπάνια ή τμήματα μιας καμπάνιας σας κοστίζουν χρήματα, απορρίψτε τα. Χρησιμοποιήστε τα χρήματα που αποθηκεύετε σε επιτυχημένες καμπάνιες και εκστρατείες που θα δοκιμάσετε στο μέλλον.

4.  Αυτή η πλατφόρμα σας δείχνει εξαιρετικά γρήγορα τα αποτελέσματα και τις αναφορές των καμπανιών σας μετά την προβολή της. Είναι εύκολο να αναλύσετε την πρόοδο των καμπανιών σας στο AdWords, επειδή ο πίνακας εργαλείων σας παρέχει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με κάθε καμπάνια, όπως οι διαφημίσεις που έχουν γίνει κλικ, οι λέξεις-κλειδιά που εισήγαγαν οι επισκέπτες του ιστότοπου, το κόστος των κλικ και πολλά άλλα. 

5.  Η Google είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον κόσμο. Εκατομμύρια άνθρωποι αναζητούν και κάνουν κλικ στις διαφημίσεις Google κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να στείλει μια επιχείρηση ένα τεράστιο ποσό κίνησης κάθε μέρα, αν έχουν τον προϋπολογισμό να πληρώσουν για αυτή την κίνηση. Η Google υπερηφανεύεται για την προβολή σχετικού περιεχομένου και διαφημίσεων όταν οι χρήστες πραγματοποιούν αναζήτηση μέσω της μηχανής αναζήτησης ή προβάλλουν περιεχόμενο που περιέχει διαφημίσεις Google. Οι αλγόριθμοι των μηχανών αναζήτησης  συνεχίζουν να εξελίσσονται και να βελτιώνονται, ώστε να παράγουν  πιο συναφή αποτελέσματα αναζήτησης και διαφημίσεις. Αυτό έχει θετικό αποτέλεσμα για επιχειρήσεις που διαφημίζουν μέσω του Google AdWords. Οι διαφημίσεις Google AdWords στέλνουν πολύ καλούς ποιοτικούς χρήστες και επισκέπτες στον ιστότοπο της επιχείρησής σας, στο κατάστημα ηλεκτρονικού εμπορίου, στη φόρμα συμμετοχής ή σε άλλο ηλεκτρονικό περιουσιακό στοιχείο. Οι άνθρωποι που σας στέλνει η Google είναι πιο πιθανό να γίνουν πελάτες, να συμμετάσχουν στη λίστα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, να ζητήσουν πληροφορίες ή να λάβουν οποιαδήποτε ενέργεια θέλετε να λάβουν

6. Είναι σημαντικό να μπορείτε να μπείτε στο μυαλό των πελατών σας. Η κατανόηση του κοινού σας καθιστά πολύ πιο εύκολη την αντιμετώπιση των πελατών και να μάθετε τι θέλουν. Ωστόσο, αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο να γίνει. Οι παραδοσιακές μέθοδοι, όπως τα ερωτηματολόγια και οι συνεντεύξεις, παράγουν μόνο περιορισμένα αποτελέσματα. Το Google AdWords, από την άλλη πλευρά, παράγει πληροφορίες σχετικά με τις συνήθειες και τις απαιτήσεις των πελατών, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων στις προηγούμενες γενιές θα μπορούσαν μόνο να ονειρεύονται. Οι λέξεις-κλειδιά που χρησιμοποιούν για να βρουν τον ιστότοπό σας, την τοποθεσία τους, τις συσκευές που χρησιμοποιούν, τις ώρες και τις μέρες που ψάχνουν και άλλες πληροφορίες που έχουν ληφθεί μέσω του Google AdWords μπορεί να είναι εξαιρετικά πολύτιμες. Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την παροχή καλύτερων προϊόντων και υπηρεσιών. Μπορεί επίσης να βελτιώσει τις προσπάθειες μάρκετινγκ, ώστε να μην σπαταλάτε τη διαφήμιση χρημάτων σε άτομα που δεν ενδιαφέρονται για το τι έχετε να προσφέρετε. Το Google AdWords είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία διαφήμισης που δημιουργήθηκε ποτέ. Ασχολείται με εκατομμύρια αναζητήσεις από χρήστες του Διαδικτύου κάθε μέρα. Στη συνέχεια δίνει στους ιδιοκτήτες επιχειρήσεων μια μοναδική ευκαιρία να μετατρέψουν πολλούς από αυτούς τους ανθρώπους σε επιχειρηματικούς οδηγούς και πελάτες. Η πληρωμή για διαδικτυακή διαφήμιση όπως το Google AdWords σβήνει πολλούς ανθρώπους, ειδικά αν δεν είναι εξοικειωμένοι με τον τρόπο λειτουργίας αυτής της πλατφόρμας. Ωστόσο, εάν γνωρίζετε πώς λειτουργεί ή λαμβάνετε βοήθεια από ειδικούς του Google AdWords, οι ανταμοιβές από το Google AdWords μπορεί να είναι τεράστιες.

Μετάβαση στο περιεχόμενο